Продавець Mir-kosmetik.com.ua розвиває свій бізнес на Prom.ua 6 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
3530 відгуків
ПРИ СУМІ ЗАМОВЛЕННЯ ВІД 4500 ГРН БЕЗКОШТОВНА ДОСТАВКА!ДЕТАЛЬНІШЕ

Зараз компанія не може швидко обробляти замовлення та повідомлення, оскільки за її графіком роботи сьогодні вихідний. Вашу заявку буде оброблено найближчим робочим днем.

Mir-kosmetik.com.ua
+380 (67) 571-14-00
+380 (95) 608-78-00

Умови доставки та оплати

Доставка здійснюється тільки по передоплаті.

Способи доставки

  • Нова ПоштаДоставка здійснюється за рахунок одержувача. ПРОСИМО ВРАХОВУВАТИ!!! ЯКЩО В ЗАМОВЛЕННІ ВИ ВКАЗУЄТЕ ДОСТАВКУ НА ПОЧТОМАТ-ЕСЛИ НА МОМЕНТ ВІДПРАВКИ ВІН БУДЕ ЗАЙНЯТИЙ, ДОСТАВКА БУДЕ ЗДІЙСНЕНА НА НАЙБЛИЖЧЕ ВІДДІЛЕННЯ НОВОЇ ПОШТИ БЕЗ ПОПЕРЕДЖЕННЯ.

Способи оплати

  • Післяплата
  • ✅ОПЛАТА ЗА РЕКВІЗИТАМИПісля формування Вашого замовлення і при отриманні посилки оплатити тільки вартість пересилки. При замовленні на суму від 4500 грн - безкоштовна ДОСТАВКА(ПРИ ПОВНІЙ ОПЛАТІ ЗАМОВЛЕННЯ) * Акція на безкоштовну доставку діє за умови повної оплати замовлення за реквізитами.

Гарантія:

Важлива інформація! Згідно із Законом України "Про захист прав споживачів" №1023 - XII від 12.05.1991, парфюмерно-косметичні товари входять в перелік непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню або обміну. Перелік товарів належної якості, які не підлягають обміну/поверненню : парфюмерно-косметичні вироби; засоби особистої гігієни; гребінці, гребені і щітки масажні. При отриманні замовлення завжди уважно оглядайте купівлю у присутності співробітника Нової Пошти. Претензії на вигляд приймаються тільки у момент доставки кур'єром або отримання товару на Новій Пошті. Якщо ви прийняли замовлення, розплатилися, відпустили кур'єра або покинули поштове відділення це означає, що куплений товар повністю відповідає замовленню. Повернення і обмін товарів можливе:
-явный виробничий брак
-пересорт (ми відправили товар, відмінний від вашого замовлення).
Товар куплений з категорії "УЦІНКА" ОБМІНУ І ПОВЕРНЕННЮ НЕ ПІДЛЯГАЄ!!!

Умови роботи
Замовлення приймаються тільки через корзину сайту.

При оформленні замовлення в магазині вам в якості підтвердження замовлення на електронну пошту приходить повідомлення з інформацією про ваше замовлення.Як тільки ваше замовлення надійде до нас на сайт, з 9.00 до 18.00 ми з Вами зв'яжемося для підтвердження замовлення в вайбері,або СМС повідомлення по телефону який ви вкажіть в замовленні.

У зв'язку з великою кількістю замовлень і високою завантаженістю відправка 2-3 дні.

Мінімальне замовлення 1000 грн

УВАГА: Якщо ви не оплачуєте вашу заявку, не відповідаєте на телефонні дзвінки та електронну пошту протягом 3-х днів, то ваша заявка анулюється!
 

Доставка лише територією України. Всі питання щодо товару, повернення, обміну - стосуються тільки відправок по Україні, якщо посилка виїхала з країни - вся відповідальність на клієнті.

Відправка здійснюється Новою Поштою-послуга доставки оплачується при отриманні посилки безпосередньо одержувачем. Номер декларації ми повідомляємо тільки за запитом,рекомендуємо завантажити додаток нової пошти,щоб мати можливість відстежувати всі свої посилки.

У суботу та неділю відправки замовлень немає.


❗️❗️❗️ЗВЕРНІТЬ УВАГУ❗️❗️❗️Після оплати замовлення НЕ редагуються. Всі коректировки по замовленню приймаються ДО моменту оплати!


УМОВИ ПОВЕРНЕННЯ ТА ОБМІНУ ТОВАРУ!

Повернення та обмін товару здійснюється при:

1. Виробничий брак (клієнт повинен надати фото-Відео підтвердження того, що товар дійсно бракований)*

2. Товар неналежної якості.*

3.Склад відправив не той товар.

* Товар неналежної якості-товар, що містить недоліки. Недолік товару-це невідповідність заявленим характеристикам. Отриманий товар повинен відповідати опису на сайті (обсяг, призначення, номер кольору і т.д.). Відмінність дизайну або оформлення від заявленого на сайті опису(фото) не є ознакою неналежної якості. Справжні кольори виробів можуть відрізнятися від кольорів і відтінків на сайті, в залежності від кольору вашого монітора.

Парфумерія, представлена на сайті, - це копія, з цього аромат може відрізняться від оригінального. У разі якщо клієнту не подобається аромат, повернення і обмін товару не здійснюється.

Товар буде прийнятий тільки за умови:

збереження оригінальної упаковки (коробка + плівка)
товар саме той, який був проданий нашим магазином
товар не має слідів використання
Умови повернення декоративної косметики, яка продається упаковками або палітрами обговорюються з менеджером окремо.

Упаковка товару повинна бути збережена в обов'язковому порядку, в іншому випадку обмін/повернення товару Неможливий! Після відправки товару ОБОВ'ЯЗКОВО повідомте номер декларації менеджеру на телефон або Viber!

Відповідно до Закону України" Про захист прав споживачів " №1023-XII від 12.05.1991, парфумерно-косметичні товари входять до переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню або обміну. Перелік товарів належної якості, які не підлягають обміну / поверненню: парфюмерно-косметичні вироби; засоби особистої гігієни; Гребінці, гребені та щітки масажні.

Важливо! При отриманні замовлення завжди уважно оглядайте покупку в присутності кур'єра або співробітника Нової Пошти. Претензії за зовнішнім виглядом приймаються тільки в момент доставки або отримання товару на Новій Пошті. Якщо ви прийняли замовлення, розплатилися, відпустили кур'єра або покинули поштове відділення, це означає, що куплений товар повністю відповідає замовленню. При виявленні деформації товару на відділенні пошти (щось розбите, м'ята упаковка, придавлено), складайте акт з працівником Нової Пошти для того, що б Нова пошта компенсувала вартість зіпсованого ними товару.

Після узгодження з менеджером, повернення товару клієнтом відправляється нам протягом 1-2 днів. Обмін товару або повернення грошових коштів здійснюється протягом 7 робочих днів після отримання повернутого Товару на склад!

 
 
 
 
 
 

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner