Бренд Ріанни: успіх косметики Fenty beauty
Косметика Fenty beauty кращий винахід 2017 року, – на думку журналу Time. Щоб ви відчули значимість цієї номінації, скажімо, що її також отримав марсіанський космічний корабель NASA, айфон X і електричний автомобіль Tesla Model 3. Це при тому, що косметику Fenty beauty – Ріанна створила в цьому ж 2017 році. Хочете ще кілька шокуючих фактів? Легко. У перший місяць після запуску косметики – барбадоська співачка заробила 72 мільйони доларів! Зауважимо, що це в рази більше заробітків усталених косметичних гігантів Kylie, Urban Decay і NYX. У статті розповімо в чому секрет успіху співачки, як виробника декоративної косметики. І чим відрізняється продукція Ріанни від заїжджених і приїлися селебріті-брендів.
Унікальність в можливості вибору, якого раніше не було
У першому випуску засоби для обличчя були представлені у 40 відтінках. Деякі косметичні компанії навіть обрушили критику на бренд, стверджуючи, що Fenty beauty підняли планку дуже високо, до якої не дотягнутися. Але попит говорить сам за себе. Згідно зі статистичними підрахунками найбільша частка продажів у Fenty Beauty припадає на дівчат і жінок афроамериканського, латиноамериканського і азіатського походження. У 2019 році Ріанна заявила про нової версії тонального крему, який буде представлений у 50 (!) відтінках. Робимо висновок – Fenty beauty отримав свою частку міжнародного визнання завдяки широкому асортименту, пропонованих тонів і подтонов.
Співачка стверджує, що створила бренд насамперед «щоб ні одна жінка не відчувала себе обділеною».
Щоб усвідомити, наскільки це полегшило життя мільйонів, задумайтеся: у скільки років у вас трапилася зустріч з «вашим» відтінком тонального крему. Коли засіб філігранно з'єдналося з шкірою, отримавши в результаті цілісний, бездоганний тон шкіри. Можливо, ця «зустріч» вже відбулася або вам тільки належить зустрітися. Якщо ви володарка світло-оливкового, світло-карамельної чи порцелянової шкіри, то знайти «свій» відтінок у всьому асортименті, який зараз є на ринку – хоч і складно, але можливо. У світі ж живе величезна кількість жінок, які мають не зовсім звичайним кольором шкіри. Вони, як правило, навіть проводячи в магазинах годинник, можуть за все життя так і не знайти ідеальний тональний крем. Ріанна помітивши такий нюанс створила широку палітру декоративних засобів, з якої дійсно кожна дівчина знайде свій тон. Чим заслужила визнання, любов і, що особливо цінним і рідко, – повага.
«Всі ми такі різні, з унікальними тонами шкіри, тому я вирішила почати з 40 відтінків», — пояснює Ріанна і додає, що не могла навіть уявити, що вони викличуть таку бурхливу емоційну реакцію у жінок.
Креативний маркетинговий підхід
Крім унікального рішення різноманіття квітів – Ріанна також ретельно працює над своїми рекламними роликами. Якщо в двох словах – то дивитися її рекламу можна нескінченно. Співачка вміло анонсує кошти Fenty beauty. Наприклад, робить макіяж «новинками» для фотозйомки журналу VOGUE. На всі заходи і зйомки обкладинок – зірка використовує тільки косметику, яка носить її ім'я. Також барбадоська красуня піклується про природу: всі кошти косметичної лінійки Fenty Beauty мають позначку cruelty-free, що значить – виготовлені без тестування на тваринах.
На закінчення додамо, що філософія співачки на рахунок декоративної косметики проста – макіяж повинен бути маленьким радісним моментом протягом дня. І ні в якому разі не перетворюватися в обов'язкову, обтяжливу повинність. Ріанна закликає представниць прекрасної статі – експериментувати з технікою макіяжу і різними відтінками. Але коли немає бажання наносити декоративну косметику – не пересилювати себе, а направляти свою енергію в те, що хочеться саме зараз.