Продавець Mir-kosmetik.com.ua розвиває свій бізнес на Prom.ua 6 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
3798 відгуків
ПРИ СУМІ ЗАМОВЛЕННЯ ВІД 4500 ГРН БЕЗКОШТОВНА ДОСТАВКА!ДЕТАЛЬНІШЕ

Зараз компанія не може швидко обробляти замовлення та повідомлення, оскільки за її графіком роботи сьогодні вихідний. Вашу заявку буде оброблено найближчим робочим днем.

Mir-kosmetik.com.ua
+380 (67) 571-14-00
+380 (95) 608-78-00

Що таке нішева парфумерія та які бренди коштують вашої уваги?

Що таке нішева парфумерія та які бренди коштують вашої уваги?

Світ beauty поступово насичується відомими брендами, які продаються в кожному торговому центрі і інтернет-магазині. Напевно, саме з цієї причини на зміну ароматів, які подобаються всім, прийшов тренд на індивідуальність. Нішева парфумерія – ось, що вибирають справжні цінителі якісної парфумерії і бажають виділятися.

Нішева парфумерія відбулася від слова «niche», що означає, натуральний склад і обмежена дистрибуція, що вже багато що пояснює. Бренди, які випускають таку туалетну воду, використовують натуральні рідкісні компоненти і ароматичні масла, часто ці рослини, вирощені в певний рік або зібрані в певній місцевості. Продажу такої парфумерії збудовані інакше ніж у популярних брендів. Якщо останні вибудовують маркетингову стратегію таким чином, щоб про їх ароматах дізналися, як можна більше людей, просуваючи їх за допомогою реклами. То бренди випускають селективну парфумерію, навпаки, звертають свою увагу на унікальність композиції, не піклуючись про те, щоб їх звучання подобалося всім. Саме тому такі композиції більш складні, багатогранні, з підкресленою індивідуальністю. Також вони не запускають рекламні компанії або яку-небудь іншу рекламу, бо вважають, що їх парфуми для справжніх індивідуалістів, які просто не можуть зацікавити всіх і кожного. Політика нішевих брендів побудована насамперед на ексклюзивності та самобутності, що передбачає великі вкладення коштів саме в розробку складів, а не в рекламу і розповсюдження продукту.

Селективные ароматы – это про желание выделяться и поиски «своего» парфюма, который помогает распознать собственное «я». Останавливая выбор на таком парфюме, вы подчеркиваете свою неповторимость, характер и наделяете свой образ особой харизмой. А еще нишевые парфюмы – это прекрасная возможность удивить «человека, у которого все есть», так как большая вероятность, что с таким звучанием, он еще не знаком.  

 

На какие нишевые марки стоит обратить внимание?

Jo Malonе – британская марка, которая была основана еще в 1994 году. Компания ассоциируется в первую очередь с высочайшим качеством, аристократичностью и изящностью каждой композиции. Аромат от Jo Malom – это букет благородства, элеганства и грациозности. Чарующие пирамиды имеют разноплановые природные ноты, которые завораживают, даже самых требовательных персон. Бренд представляет ароматы как для сильного пола, так и для прекрасной половины человечества.
Montale – французький бренд, що розробляє східні, розкішні аромати. Засновник компанії П'єр Монталь натхненний Саудівською Аравією, створив духи порівнянні з сильними афродизіаками. Легкозаймистий темперамент, пристрасть і благородство королівських особин – ось так можна охарактеризувати цю розкішну парфумерію, під назвою Montale.
Sospiro – компания родом из солнечной Италии, отличие которой заключается в соединении древнейших традиций производства итальянских духов и секретной техники стран Востока. Sospiro Perfumes – это эталон элегантности и индивидуальности, в которой сочетается не совместимые на первый взгляд ингредиенты. Дизайн флаконов бренда позволяет считать эксклюзивность помещенных в них ароматов с первого знакомства с маркой. Композиции напористые, яркие, демонстрирующие уверенность их владельца, не имеющие ничего общего с заурядностью. С таким ароматом вы никогда не затеряетесь в толпе и будете в центре внимания!

 

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner