Що таке нішева парфумерія та які бренди коштують вашої уваги?
Світ beauty поступово насичується відомими брендами, які продаються в кожному торговому центрі і інтернет-магазині. Напевно, саме з цієї причини на зміну ароматів, які подобаються всім, прийшов тренд на індивідуальність. Нішева парфумерія – ось, що вибирають справжні цінителі якісної парфумерії і бажають виділятися.
Нішева парфумерія відбулася від слова «niche», що означає, натуральний склад і обмежена дистрибуція, що вже багато що пояснює. Бренди, які випускають таку туалетну воду, використовують натуральні рідкісні компоненти і ароматичні масла, часто ці рослини, вирощені в певний рік або зібрані в певній місцевості. Продажу такої парфумерії збудовані інакше ніж у популярних брендів. Якщо останні вибудовують маркетингову стратегію таким чином, щоб про їх ароматах дізналися, як можна більше людей, просуваючи їх за допомогою реклами. То бренди випускають селективну парфумерію, навпаки, звертають свою увагу на унікальність композиції, не піклуючись про те, щоб їх звучання подобалося всім. Саме тому такі композиції більш складні, багатогранні, з підкресленою індивідуальністю. Також вони не запускають рекламні компанії або яку-небудь іншу рекламу, бо вважають, що їх парфуми для справжніх індивідуалістів, які просто не можуть зацікавити всіх і кожного. Політика нішевих брендів побудована насамперед на ексклюзивності та самобутності, що передбачає великі вкладення коштів саме в розробку складів, а не в рекламу і розповсюдження продукту.
Селективные ароматы – это про желание выделяться и поиски «своего» парфюма, который помогает распознать собственное «я». Останавливая выбор на таком парфюме, вы подчеркиваете свою неповторимость, характер и наделяете свой образ особой харизмой. А еще нишевые парфюмы – это прекрасная возможность удивить «человека, у которого все есть», так как большая вероятность, что с таким звучанием, он еще не знаком.
На какие нишевые марки стоит обратить внимание?