Парфумована вода унісекс Haute Fragrance Company Golden Fever 75 мл (Euro A-Plus)
Fragrance Company Golden Fever в об'ємі 75 мл (Euro A-Plus) — випущена французьким виробником. Ця парфумована вода з унікальним ароматом створена для чоловіків і жінок. Належить до групи шипрові квіткові.
Особливості та склад
Після представленого публіці аромату стала відома та концепція композиції загалом. А саме білий лотос і колесо Фортуни, разом вони обіцяють власникові везіння у всіх починаннях. Можна сказати, що, вдихаючи ці ноти, з усією гармонією у Всесвіті, відразу відчувається пекучий темперамент власника та його «дорогою» шарм. Цей аромат представлений як містична сила долі.
У знайомстві з цією парфумерною водою, не можна не помітити, як спокусливо звучить нота квітки нарцис, поєднуючи в собі медовий пилок і свіже дихання зеленої трави. До цього акорду додається терпкий гальбанум і чорний перець, що породжує справжній шедевр для нюху.
А насамкінець починають відчуватися трохи приховані відтінки пелюсток жасмину, турецької троянди та уда, вони прикрашають мелодію. Шлейф доповнюють також і солодкі мотиви тростинного цукру, пачулів, мускату, залишаючи привабливий посмак.
Кому підходить аромат
З огляду на те, як складений аромат цих парфумів, можна зрозуміти їхнє належність до типу унісекс. Це дивовижне поєднання дає змогу користуватися парфумами обох статей. Шипрові парфуми з'явилися наприкінці 19 століття, основний їх слугував мох середземноморського дуба (з острова Кіпр), звідки й пішла пізніше така назва.
Такі аромати стали класичними, але вони не поступаються іншим через стриманість і екстравагантність, якоїсь мужності, наполегливості, елегантності, відсутності химерності, і в собі мають глибоку таємничість і загадковість як у сильної половини, так і в представниць прекрасної статі.
Як користуватися
Сучасний імідж дає змогу використовувати шипрові парфуми та в повсякденному житті. Хоча все ж фруктові запахи більше підійдуть для щоденного користування, ближче до ранку-день. А квіткові з незвичайним компонуванням запаху, більше підійдуть для незвичайного дня або вечора, для неї або ж для нього. Адже традиційно шипрові парфуми були показником потужності та сили. Такі речі краще запам'ятовуються з боку, що безсумнівно змусить залишити про себе гарний знак.
Щоб парфум розкрився на повну, треба наносити його після прийняття душу. На холоді аромат швидше випаровується, як і на охололішній шкірі, а в теплу погоду він тримається краще. Від цього залежить одна з двох головних якостей парфумів — стійкість. Цитрусові та фруктові відтінки тримаються, меншу кількість часу, а деревні найдовше. Ще це залежить від різних змішувань, концентрацій у композиції одних та інших елементів.
Застосування вазеліну дуже допомагає витримувати аромат довго. Розтирання парфумів не рекомендується. Найкраще його наносити на місця, де є судини та вени, згини ліктів, позаду колінних згинів, на зап'ястя, за вухами та на шиї.
Найвідоміша, далеко з давніх часів, утворена серед прекрасної природи та створила довгу широку дорогу в сучасному світі — шипрова парфумерія. А червона посудина Haute Fragrance Company Golden Fever не зможе залишити байдужим ні користувача, ні глядача.
Особливості та склад
Після представленого публіці аромату стала відома та концепція композиції загалом. А саме білий лотос і колесо Фортуни, разом вони обіцяють власникові везіння у всіх починаннях. Можна сказати, що, вдихаючи ці ноти, з усією гармонією у Всесвіті, відразу відчувається пекучий темперамент власника та його «дорогою» шарм. Цей аромат представлений як містична сила долі.
У знайомстві з цією парфумерною водою, не можна не помітити, як спокусливо звучить нота квітки нарцис, поєднуючи в собі медовий пилок і свіже дихання зеленої трави. До цього акорду додається терпкий гальбанум і чорний перець, що породжує справжній шедевр для нюху.
А насамкінець починають відчуватися трохи приховані відтінки пелюсток жасмину, турецької троянди та уда, вони прикрашають мелодію. Шлейф доповнюють також і солодкі мотиви тростинного цукру, пачулів, мускату, залишаючи привабливий посмак.
Кому підходить аромат
З огляду на те, як складений аромат цих парфумів, можна зрозуміти їхнє належність до типу унісекс. Це дивовижне поєднання дає змогу користуватися парфумами обох статей. Шипрові парфуми з'явилися наприкінці 19 століття, основний їх слугував мох середземноморського дуба (з острова Кіпр), звідки й пішла пізніше така назва.
Такі аромати стали класичними, але вони не поступаються іншим через стриманість і екстравагантність, якоїсь мужності, наполегливості, елегантності, відсутності химерності, і в собі мають глибоку таємничість і загадковість як у сильної половини, так і в представниць прекрасної статі.
Як користуватися
Сучасний імідж дає змогу використовувати шипрові парфуми та в повсякденному житті. Хоча все ж фруктові запахи більше підійдуть для щоденного користування, ближче до ранку-день. А квіткові з незвичайним компонуванням запаху, більше підійдуть для незвичайного дня або вечора, для неї або ж для нього. Адже традиційно шипрові парфуми були показником потужності та сили. Такі речі краще запам'ятовуються з боку, що безсумнівно змусить залишити про себе гарний знак.
Щоб парфум розкрився на повну, треба наносити його після прийняття душу. На холоді аромат швидше випаровується, як і на охололішній шкірі, а в теплу погоду він тримається краще. Від цього залежить одна з двох головних якостей парфумів — стійкість. Цитрусові та фруктові відтінки тримаються, меншу кількість часу, а деревні найдовше. Ще це залежить від різних змішувань, концентрацій у композиції одних та інших елементів.
Застосування вазеліну дуже допомагає витримувати аромат довго. Розтирання парфумів не рекомендується. Найкраще його наносити на місця, де є судини та вени, згини ліктів, позаду колінних згинів, на зап'ястя, за вухами та на шиї.
Найвідоміша, далеко з давніх часів, утворена серед прекрасної природи та створила довгу широку дорогу в сучасному світі — шипрова парфумерія. А червона посудина Haute Fragrance Company Golden Fever не зможе залишити байдужим ні користувача, ні глядача.
Характеристики
Основні | |
---|---|
Виробник | Haute Fragrance Company |
Рік випуску | 2021 |
Користувацькі характеристики | |
Бренд | Haute Fragrance Company |
Категорія | Парфумерія EURO A-Plus NEW |
Кінцева нота | Пачулі, Пудрові ноти, Тростинний цукор, Мускус, Уд |
Мoдель | Haute Fragrance Company Golden Fever |
Початкова нота | Нарцис, Жасмин, Турецька троянда |
Нота серця | Гальбанум, Іланг-іланг, Чорний перець |
Об`єм | 75 мл |
Стать | Унісекс |
Тип аромату | Шипрові, Квіткові |
Інформація для замовлення
- Ціна: 1 127,50 ₴